Ders Adı | CONSUMER BEHAVIOR | Kod | INIS2101 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Dersin amacı, tüketici karar sürecini ve etkileyen faktörleri ve pazarlama perspektifi için değerini anlamaktır.
Tüketici davranışlarının pazar içerisindeki yeri ve önemi, tüketici davranışını etkileyen faktörler (algı, öğrenme, bellek, tutum, yaşam tarzı ve değerler, kültür vb.) ve tüketici karar verme sürecine ilişkin detaylar gibi konular ele alınacaktır.
Ders anlatımı, vaka tartışmaları, sunum şeklindedir.
- Solomon, M.R. (2018). Consumer behavior: buying, having, and being. 12th edition, NJ: Prentice Hall. - Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2010). Consumer behavior, 10th edition, NY: Prentice Hall.