Ders Adı | CONTEMPORARY CONCEPTS IN MARKETING MANAGEMENT | Kod | ULSL3212 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Prof. Dr. OYLUM ALTUNA |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı, öğrencileri değişen iş dünyası koşullarında çağdaş pazarlama yaklaşımları konusunda bilgilendirilmesidir. Küreselleşme, teknolojik gelişmeler ve tüm 21. yüzyıl dinamikleri , pazarlamanın her alanda daha önemli ve kritik bir unsur olmasına neden olmuştur. Bu ders kapsamında Pazarlama Yönetimi sürecinde önemli olan kavramlar, güncel dinamikler perspektifinden ele alınacaktır.
Ders sonunda öğrencilere Çağdaş Pazarlama stratejileri, Pazarlamanın toplum üzerindeki etkisi, Çağdaş Pazarlama anlayışı doğrultusunda pazarlama karması kararları ve stratejik pazarlama sürecine ilişkin bilgi sağlanması amaçlanmaktadır. Ayrıca, son yıllarda geliştirilen farklı çağdaş pazarlama kavramlarına ve uygulamalarına değinilmesi amaçlanmaktadır.
Konferans, Ödev, Dönem Projesi, Sunum
•“Marketing Management”, P.Kotler ve K.L.Keller, 15e, Pearson-Prentice Hall, ABD, 2016. •“Principles of Marketing”, P.Kotler ve G.Armstrong, 11e, Pearson-Prentice Hall, ABD, 2006. •“Pazarlama Bi’tanedir: Bir Pazarlama Ansiklopedisi”, İsmail Kaya, Babıali Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2010.