Ders Adı | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Kod | ISLE4192 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi GÖKHAN YOLAÇ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Küresel pazarlama konusunda öğrencilerin bilgi edinmesini sağlamak.
Uluslararası pazarlamanın temel tanım ve yaklaşımları, aktörleri, uluslararası çevre ve uluslararası pazarlama stratejileri.
Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum
Küresel Pazarlama Yönetimi, İpek Altınbaşak vd., Beta Basım Yayım, İstanbul, 2008. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri, Emrah Cengiz vd., Beta Basım Yayım, İstanbul, 2007. Uluslararası Pazarlama Yöntemi, Prof. Dr. Mehmet Karafakioğlu, Beta Basım Yayım, İstanbul, 2012. Uluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank Bradley, Bilim Teknik Yayınevi, İstanbul, 2005. Global Marketing, Warren J. Keegan& Mark C. Green, Pearson-Prentice Hall, New Jersey, 2008. International Marketing, Philip Cateora, Mary Gilly&John Graham, McGraw-Hill/Irwin, , 2010.