Ders Adı | MARKETING | Kod | ECON3021 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Öğr. Gör. Dr. MEHMET BAYKAL |
Dersin Veriliş Türü | |||
İktisat fakültesinde ekonomi eğitimi alan öğrencilere, mal, hizmet ve değerlerin yaratılma, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma faaliyetlerinin tümü, detaylarıyla teorik ve uygulama destekli olarak öğreterek pazarlama nosyonu kazandırmak.
Tüketici ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik üreticilerden tüketicilere kadar tüm katman veya süreçlere ait aşamaların planlama, uygulama ve değerlendirme faaliyetleri detaylıca ele alınır.
Klasik - model eğitimleri, online eğitimler ve uygulamalar ve sunum kapsamlı dönem ödevi.
"Principles of Marketing” , Philip Kotler “Marketing: an introduction”, Gary Armstrong, Philip Kotler