MARKETING

İzlence Formu

Ders Adı MARKETING Kod ECON3021
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Öğr. Gör. Dr. MEHMET BAYKAL
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İktisat fakültesinde ekonomi eğitimi alan öğrencilere, mal, hizmet ve değerlerin yaratılma, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma faaliyetlerinin tümü, detaylarıyla teorik ve uygulama destekli olarak öğreterek pazarlama nosyonu kazandırmak.

İçerik

Tüketici ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik üreticilerden tüketicilere kadar tüm katman veya süreçlere ait aşamaların planlama, uygulama ve değerlendirme faaliyetleri detaylıca ele alınır.

Öğretim Yöntemleri

Klasik - model eğitimleri, online eğitimler ve uygulamalar ve sunum kapsamlı dönem ödevi.

Kaynaklar

"Principles of Marketing” , Philip Kotler “Marketing: an introduction”, Gary Armstrong, Philip Kotler

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024