Ders Adı | MARKA YÖNETİMİ | Kod | EKOB2019 |
Kredi | 2 | AKTS | 2 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Kurumsal İletişimin amaç ve işlevinin doğru biçimde tanımlanabilmesi ve Kurumsal iletişimin halkla İlişkilerin vizyon ve işlevinden farkını ortaya koyabilmek ve marka ile kurumsal iletişim ilişkisini açıklamak amaçlanmıştır. Ayrıca, örgütsel iletişim, yönetim iletişimi ve pazarlama iletişiminin kapsamını ve bu kapsamda yer alan iletişim çalışmalarını ve bu çalışmaların kurumsal itibar ve imaj konusuyla ilişkilerini tartışabilmek amaçlanmıştır.
Kurumsal İletişimin amaç ve işlevinin doğru biçimde tanımlanabilmesi ve Kurumsal iletişimin halkla İlişkilerin vizyon ve işlevinden farkını ortaya koyabilmek ve marka ile kurumsal iletişim ilişkisini açıklamak amaçlanmıştır.
Yüzyüze anlatım.
Uğur Batı, "Marka Yönetimi", Alfa Yayıncılık. Ders notları.