REKLAMCILIK

İzlence Formu

Ders Adı REKLAMCILIK Kod HILT2098
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı, reklamı tanımlayabilmek, reklam tarihini öğrenmek. Görsel ve yazılı medya gibi reklam mecraları için oluşturulan reklamların arsındaki farkları ortaya koyabilmek

İçerik

Çeşitli iletişim araçlarında ücret karşılığında yer almayı sağlayan reklam, amaç ve uygulama yöntemleri bakımından farklılaşmaktadır. Ders içerisinde reklama ait farklılaşmalar incelenecek ve reklamın gelişimi üzerinde durulacaktır.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders sunumu, Ders videosu.

Kaynaklar

Reklam Yönetimi, Prof. Dr. Abdullah Özkan Reklam ve Reklamcılık, Müge Elden Mark Tungate, Reklamcılığın Golabal Tarihi, Mediacat yayınları, 2008

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025