AMAÇLAR: 1-Yönetim ve Organizasyon, Muhasebe, Finans, Pazarlama ve Üretim Yönetimi konularında modern bilgilere ulaşmak, 2- Bu bilgileri kullanarak analizler yapabilmek, 3- Uygulamada karşılaşılan sorunlara akademik bilgi birikimine dayanan çözüm önerileri getirebilmek ve yeni kuramlar geliştirebilmek. HEDEFLER: 1- İşletmecilik konularında dar bir alana odaklanmanın analitik düşünme yeteneğini geliştirmeyeceği inancıyla Yönetim, Pazarlama, Finans ve Muhasebe konularında sinerji yaratacak biçimde bilgiler vererek çağdaş işletmecilik bilgileriyle donanmış, 2- İş dünyasında ihtiyaç duyulan yöneticilik ve girişimcilik yeteneklerine sahip mezunlar vermek 3-Uluslararası düzeyde akademik kadroya sahip, nitelikli eğitim veren, araştırma ve yayınları ile saygın ve öncü bir bölüm olmak.