1
|
İletişim alanındaki teorik ve uygulamalı bilgilere sahip olur.
|
2
|
İletişim araştırmalarında kullanılan nitel ve nicel araştırmaları ve özelliklerini kavrayabilir.
|
3
|
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden sonuç ilişkileri ile değerlendirerek yorumlayabilir.
|
4
|
İletişim bilimleri ve diğer bilimler arasında ilişki kurabilir.
|
5
|
Marka iletişimi alanına ilişkin edindiği teorik bilgileri uygulama esnasında kullanma becerisine sahip olur.
|
6
|
Marka iletişimi ve diğer iletişim faaliyetleri arasında ilişki kurabilir.
|
7
|
İletişim alanında edindiği bilgileri eleştirel perspektiften yorumlayabilir.
|
8
|
İletişim sektörünün beklentilerini öğrenir ve beklentileri karşılayan fikir ve projeler ortaya koyabilir.
|
9
|
Yeni iletişim teknolojileri hakkında bilgi sahibi olur.
|
10
|
İletişim alanındaki uygulamaların toplumsal etkileri hakkında bilgi sahibi olur.
|