1
|
Öğrenci Türk Dilinin tarihî ve çağdaş gelişimi ile güncel konumu hakkında akademik düzeyde bilgi sahibi olabilir mi?
|
2
|
Öğrenci çağdaş Türk dillerinin ürünlerini bilimsel ölçütler çerçevesinde anlayıp inceleyebilir mi?
|
3
|
Öğrenci çağdaş Türk edebiyatına dair bilgilerini kullanabilme becerisine sahip olabilir mi?
|
4
|
Öğrenci dil ve edebiyat problemlerinin çözümüne yönelik olarak disiplinler arası yaklaşıma sahip olabilir?
|
5
|
Öğrenci, çağın getirdiği güncel dil ve edebiyat alanlarındaki problemlerin farkında olabilir mi?
|
6
|
Öğrenci, çağdaş Türk dillerinin temel dil ve edebiyat bilgilerini kavrama becerisini kazanabilir mi?
|
7
|
Öğrenci, alan bilgilerini eğitim öğretim amacına yönelik olarak kullanabilecek duruma erişebilir mi?
|
8
|
Öğrenci, diğer disiplin alanlarından (edebiyat, sanat tarihi, arkeoloji, hukuk, sosyoloji, felsefe) faydalanabilme becerisine sahip olabilir mi?
|
9
|
Öğrenci, çağdaş Türk dillerinin güncel sorunlarına çözüm sunmak amacıyla bilimsel çalışmalar üretebilir mi?
|
10
|
Öğrenci, çağdaş Türk dillerinden biriyle (Kazakça, Özbekçe vs.) yazılmış bir metni anlayarak Türkiye Türkçesine eksiksiz/hatasız aktarabilir mi?
|