Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler dersin sonunda toksin üreten canlıları tanır | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Toksin üreten canlıların diğer canlılar üzerindeki etkileri hakkında yorum yapabilir | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sularda renklenme olduğunda gözleme dayalı alg artış grupları hakkında tahminde bulunabilir | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||
Toksin belirleme yöntemlerini öğrenir | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | |||||
Öğrendiği yöntemleri arazi çalışmalarında uygulayabilir | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Toksin üreten türler hakkında basılı kaynakları okuyarak fikir sahibi olabilir | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Zararlı alglerin insan sağlığına olası olumsuz etkilerini öğrenir | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sucul kaynaklardan elde edilen ve toksin içeren canlıların beslenme yoluyla insanda olumsuz etkilere neden olduğunda bunun olası nedenleri hakkında tahminde bulunabilir | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sucul kaynakların toksinlerden arındırılmasında yapılması gerekenler hakkında önerilerde bulunabilir | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||
Olası toksik zehirlenme ve sucul yaşamın olumsuz etkilendiği dönemlerde risk analizlerine katkıda bulunabilir | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |