Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bilimin kökenine, özelliklerine ilişkin bilgi sahibi olur. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Felsefe-bilim bağlantısını öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Mantıksal Olguculuk kuramını öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Yanlışlamacılık kuramını öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Henri Poincare'nin bilim anlayışını öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Pierre Duhem Sorunu'nu öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Thomas Kuhn'un bilim felsefesini ve Bilimsel Devrimlerin Yapısı yapıtındaki temel tezleri öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Paul Feyerabend'in bilim felsefesini ve Yönteme Hayır yapıtındaki temel tezleri öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
| Imre Lakatos'un bilim anlayışını öğrenir. |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek