REKLAMCILIK

İzlence Formu

Ders Adı REKLAMCILIK Kod MARKOL21
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı, reklamı tanımlayabilmek, reklam tarihini öğrenmek. Görsel ve yazılı medya gibi reklam mecraları için oluşturulan reklamların arsındaki farkları ortaya koyabilmek

İçerik

Çeşitli iletişim araçlarında ücret karşılığında yer almayı sağlayan reklam, amaç ve uygulama yöntemleri bakımından farklılaşmaktadır. Ders içerisinde reklama ait farklılaşmalar incelenecek ve reklamın gelişimi üzerinde durulacaktır.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders sunumu, Ders videosu.

Kaynaklar

Sorin Solomon, Jacob Goldenberg, David Mazursky, Ammon Levavi Reklamın ޞifresini Kırmak,Optimist Yayın Dağıtım, 2011 Müge Elden, Reklam ve Reklamcılık, Say Yayıncılık, 2009 Mark Tungate, Reklamcılığın Golabal Tarihi, Mediacat yayınları, 2008

2021 © Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.