1
|
Sosyal Hizmetler alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri, faaliyet ve fonksiyonları bilmek ve kullanabilmek
|
2
|
Hizmet sektöründe kullanılan uluslararası kavramlara hakim olmak, değişen verileri yorumlayabilmek, değerlendirebilmek ve hızlı çözüm önerileri geliştirebilmek,
|
3
|
Etkin iletişim kurma becerisine sahip olmak,
|
4
|
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini verilerle destekleyerek üçüncü kişilerle paylaşabilmek,
|
5
|
Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanmak
|
6
|
Sorumluluk sahibi olmak.
|
7
|
Edindiği bilgi ve becerileri, eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek,
|
8
|
Hizmet sektörünün paydaşlarıyla ilişkilerini analiz etmek ve etkin biçimde yürütmek,
|
9
|
Sosyal Hizmet Uzmanlığı mesleğinin gerektirdiği etik değerlere sahip olmak,
|
10
|
Kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak,
|