1
|
Sağlık yönetimi alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları/gelişmeleri izler ve değerlendirir.
|
2
|
Etkin iletişim kurabilir.
|
3
|
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve bu süreçlere katılır.
|
4
|
Disiplinler arası ekip çalışması yapar.
|
5
|
Sağlık işletmelerinde problemleri saptayabilir, tanımlayabilir ve çözümünde yer alır.
|
6
|
Sağlık yönetimi alanındaki uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları seçebilir, bilgi teknolojilerini etkin şekilde kullanır.
|
7
|
Sağlık alanında ekonomik ve finansal değerlendirmeler yapabilir.
|
8
|
Sağlık, sağlık yönetimi, işletme, ekonomi konularındaki terminolojiye hakim olur.
|
9
|
Temel yönetim fonksiyonlarına sahip olur ve bunları uygular.
|
10
|
Mesleki etik ve yasal ilkelere uygun davranır.
|