Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hukuk mahkemelerinde bir yargılama faaliyetinin hangi usûl çerçevesinde gerçekleştiğini açıklayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bir yargılama faaliyetini vekil veya hakim olarak yürütebilmek için gerekli temel bilgiye sahip olur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Adalete erişime, yargılama usulüne ve mahkemelerin çalışma düzenine ilişkin uygulamada var olan sorunları tespit edebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ÖÇ3'te belirtilen sorunlara eleştirel bir bakış açısıyla yaklaşıp çeşitli çözüm önerileri sunabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bir özel hukuk uyuşmazlığının çözümü için farklı yöntemler sunabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek