| okuma eylemine ilişkin farklı kuramları açıklayabilecek |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okuma eylemini entelektüel, duygusal ve bedensel bir deneyim olarak analiz edebilecek |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okum eyleminin hem bireyin geleneksel topluma dahil edilmesinde hem de ona isyan etmesinde oynadığı rolü açıklayabilecek |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okuma eyleminin irdelenmesinde cinsiyet politikasının rolünü analiz edebilecekler |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okuma eyleminin irdelenmesinde sınıf politikasının rolünü açıklayabilecek |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| romanları okunan yazarların okuma eylemine ilişkin farklı bakış açılarını açıklayap karşılaştırabilecek |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| dönemin kültürel iklimi ve tarihsel olayların okuma eylemine ilişkin bakış açılarını ne yönde etkilediğini analiz edebilecekler |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Matbaacılığın ve okur yazarlığın artmasının kültürü ne yönde değiştirdiğini açıklayabilecek |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okuma eyleminin politik işlevini analiz edebilecekler |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| okumanın kendini, dünyayı ve başkalarını anlamadaki rolünü açıklayabilecek |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|