| PY.1 |
Coğrafya alanında güncel ders kitapları, uygulama araç gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuram ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
5 |
| PY.2 |
Coğrafya alanıyla ilgili temel kavram ve kuramları özümseme, tartışma ve bu bilgileri alanında uygulayacak veya sorgulayacak düzeyde bilgiye sahip olmak. |
5 |
| PY.3 |
Coğrafya alanıyla ilgili yazılmış kaynaklar ve alanını destekleyen diğer kaynakları değerlendirebilecek kuramsal bilgilere sahip olmak. |
5 |
| PY.4 |
Coğrafya alanıyla ilgili ürettiği ve elde ettiği verileri raporlama ve takdim etme becerisine sahip olmak. |
5 |
| PY.5 |
Çevresel bilginin coğrafya alanıyla ilgili bağlantısını kurma ve geliştirme refleksine sahip olmak. |
5 |
| PY.6 |
Coğrafya alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine sahip olmak. |
5 |
| PY.7 |
Coğrafya alanıyla ilgili karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmek. |
5 |
| PY.8 |
Coğrafya alanıyla ilgili her türlü olasılığı göz önünde bulundurarak uygun iletişimi sağlayacak bireysel girişimlerde bulunabilmek. |
5 |
| PY.9 |
Coğrafya alanında öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve bu gereksinimleri karşılayabilmek. |
5 |
| PY.10 |
Coğrafya alanında sahip olduğu bilgi ve deneyimlerini alanla ilgili yetkin kişilerle paylaşabilme, karşıt görüşlerini savunabilmek. |
5 |
| PY.11 |
Sosyal veri analizi yapabilmek ve veri türüne bağlı uygun analiz yöntem ve tekniklerini seçip yürütebilmek. |
5 |
| PY.12 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak. |
5 |