Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
| Öğrenciler, süreli yayın terminolojisini açıklar; süreli yayın türlerini tanımlar ve özellikle ulusal bağlamda tarihsel gelişimlerini tartışabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Seçimden ayıklamaya kadar özellikle basılı süreli yayın dermesinin nasıl oluşturulup geliştirileceği tartışabilir ve uygulayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Süreli yayınlara erişimi (RDA; AKKK2) sağlayan standartları uygulayabilir ve süreli yayınlar bağlamında yararlandırılma hizmetlerini ulusal ve uluslararası bağlamlar ve son yenilikleri de gözeterek tartışabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek