Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ana dili bilinci kazanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İletişim kavramını tanımlar ve önemini değerlendirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkçenin estetik zevkini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkçenin dünya dilleri arasındaki yerini belirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye Türkçesinin gelişme evrelerini bilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dil ve kültür arasındaki ilişkiyi değerlendirir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dilin birey ve toplum hayatındaki yerini kavrar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dildeki coğrafi, siyasi ve kültürel özelliklerden kaynaklanan farklılıkları belirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkçenin ses özelliklerini ve ses olaylarını bilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dilin kullanımında dikkat edilmesi gereken imla kurallarını kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek