Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Gelişim ve gelişim geriliği |
2 | Erken teşhis ve tedavinin önemi |
3 | Erken çocukluk özel eğitiminde kullanılan değerlendirme süreci ve bu süreçte kullanılan araçları |
4 | Erken çocukluk döneminde çocuğun gelişimsel durumunu açıklayan kuramlar |
5 | Erken çocukluk özel eğitimde küçük çocuklara yönelik var olan bilimsel dayanaklı uygulamalar |
6 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Küçük Adımlar Programı" |
7 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programını (OÇİDEP)" |
8 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programını (OÇİDEP)" |
9 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan ilişki temelli uygulamalar |
10 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan ilişki temelli uygulamalar |
11 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Yerde Etkileşimi (Floor Time)" |
12 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Yerde Etkileşimi (Floor Time)" |
13 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programı (Responsive Teaching) |
14 | Erken çocukluk özel eğitiminde küçük çocukların eğitiminde kullanılan "Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programı (Responsive Teaching) |