SİYASAL PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı SİYASAL PAZARLAMA Kod KYAO4067
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi İRFAN AKYÜZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Siyasal Pazarlama hakkında bilgi vermek.

İçerik

Siyasal pazarlama kavrami, sosyal bilimlerin diger dallari ile kesisimleri ve tarihsel gelisim sureci paralelinde ele alinarak; dersi alacak olan ogrencilerin cok disiplinli bakis acisini izlemeyi ogrenmesi ve gelistirmesi amaclanmaktadir. Bu amac dahilinde, secmen davranisinin incelenmesinden partilerin pazarlama arac ve tekniklerini kullanimina degin genis bir yelpazede, ulusal ve uluslararasi literaturden orneklerle siyaset ve pazarlama disiplinlerinin katkilari ele alinmaktadir. ayrica konunun etik boyutu da incelenmektedir.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

“Siyaset Pazarlaması: Toplam Kalite Yaklaşımı”, A.Hamdi İslamoğlu, Beta Basım Yayın, 2.Bası, İstanbul, 2002. “A theory of Political Choice Behavior”, Bruce I.Newman ve Jagdish N.Sheth, Prager, ABD, 1987. “Siyaset Bilimi”, Ahmet Taner Kışlalı, İmge Kitabevi, İstanbul, 2008. “Political Marketing: Theoretical and Strategic Foundations”, W.Cwalina, A.Falkowski ve Bruce I.Newman, ABD, 2011.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024