Öğrencilerin dinleme ve konuşma dil becerilerinin temel kavramlarını öğrendikten sonra bu bilgiyi sözcük öğretimi uygulamalarıyla da birleştirerek uygun ders hazırlayabilmelerini ve ders aracı geliştirebilmelerini sağlama.
Dinleme, konuşma, sesletim ve sözcük öğretiminin farklı evreleri ve teknikleri; dil farkındalığının ve öğretim becerilerinin değişik yaşta ve dil yeterliliğinde öğrenen grupları için geliştirilmesi; farklı yeterlilik düzeylerine uygun ders planlama ilke ve teknikleri.
Temel kavramlar ders anlatımı ile öğretim elemanı tarafından verilecektir. Uygulama ödevleri verilecek ve moodle üzerinden kontrol edilecektir. Sınıf içi tartışmalar yapılacaktır Öğrenciler ders planı hazırlayacaktır.
Anderson, Anne and Tony Lynch, (1988), Listening, Oxford University Press. Bygate, Martin, (1987), Speaking, Oxford University Press. McCrthy, Michael, (1990), Vocabulary, Oxford University Press.