REKLAM YAPIM YÖNETİM

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM YAPIM YÖNETİM Kod HAIT1200
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. AYŞE MELAHAT KALAY
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilerin ekip çalışmasını öğrenmeleri, bir reklam şirketinin çalışmasını deneyimlemeleri ve hazırladıkları reklam kampanyasını sunma becerisine sahip olmaları amaçlanmaktadır.

İçerik

Öğrencilere, güz yarıyılında Reklama Giriş dersinde edindikleri kuramsal bilgilerle bağlantılı biçimde uygulama yaptırarak öğrencilerin de üretimde bulunmalarınıve bir somut projeye (reklam kampanya dosyasına) sahip olmalarını sağlamaktır.

Öğretim Yöntemleri

Dersin işleniş yöntemi, öğrencilerin en az 2 en çok 6 kişiden oluşan ekiple bir reklam şirketi kimliğinde hazırladıkları reklam kampanyasını sunmaları biçimindedir.

Kaynaklar

ARAŞTIRMA KİTAPLARI Friedrich Nietzsche-Seçmeler Michel de Montaigne-Denemeler Max Horkheimer-Akıl Tutulması Ernst Gombrich-Sanatın Öyküsü Johan Huizinga-Homo Ludens John Berger-Görme Biçimleri Alvin Toffler-Şok Erich Fromm-Sağlıklı Toplum Sigmund Freud-Rüyalar ve Yanılgılar Psikolojisi Walter Benjamin-Estetize Edilmiş Yaşam

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024