Ders Adı | REKLAM YAPIM YÖNETİM | Kod | HAIT1200 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. AYŞE MELAHAT KALAY |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrencilerin ekip çalışmasını öğrenmeleri, bir reklam şirketinin çalışmasını deneyimlemeleri ve hazırladıkları reklam kampanyasını sunma becerisine sahip olmaları amaçlanmaktadır.
Öğrencilere, güz yarıyılında Reklama Giriş dersinde edindikleri kuramsal bilgilerle bağlantılı biçimde uygulama yaptırarak öğrencilerin de üretimde bulunmalarınıve bir somut projeye (reklam kampanya dosyasına) sahip olmalarını sağlamaktır.
Dersin işleniş yöntemi, öğrencilerin en az 2 en çok 6 kişiden oluşan ekiple bir reklam şirketi kimliğinde hazırladıkları reklam kampanyasını sunmaları biçimindedir.
ARAŞTIRMA KİTAPLARI Friedrich Nietzsche-Seçmeler Michel de Montaigne-Denemeler Max Horkheimer-Akıl Tutulması Ernst Gombrich-Sanatın Öyküsü Johan Huizinga-Homo Ludens John Berger-Görme Biçimleri Alvin Toffler-Şok Erich Fromm-Sağlıklı Toplum Sigmund Freud-Rüyalar ve Yanılgılar Psikolojisi Walter Benjamin-Estetize Edilmiş Yaşam