REKLAMA GİRİŞ

İzlence Formu

Ders Adı REKLAMA GİRİŞ Kod HAIT1325
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilere reklamcılığın temel kavramlarıyla ilgili bilgiler bilgiler aktarılması amaçlanmaktadır.

İçerik

Reklamla ilgili temel kavramlar, ilgili diğer disiplinler, dünyada ve ülkemizde reklamcılık tarihi ve gelişimi, bilimsel reklamcılık nedir ve nasıl yapılır?, dünyadaki reklam ekolleri, reklamın kültürel işlevi, pazarlama dünyasında reklamla ilgili yeni yaklaşımlar, uluslararası reklamcılık ve reklam üst denetim mekanizmaları başta olmak üzere, reklama giriş niteliğinde teorik bilgi aktarımını içerir.

Öğretim Yöntemleri

Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi

Kaynaklar

Gıyasettin Tayfur, Reklamcılık

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024