TURİZM PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı TURİZM PAZARLAMASI Kod KMAO1016
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi ŞEHNAZ DEMİRKOL
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Uluslararası markalaşmanın temel kuramları hakkında öğrencileri bilgi sahibi edebilmek

İçerik

Uluslararası turizm pazarında hem turizm işletmelerinin hem de turizm destinasyonlarının markalaşma süreçlerini incelemektir

Öğretim Yöntemleri

Slayt, sunum, vb.

Kaynaklar

Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ve Burhanettin Zengin (2009), Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Değişim Yayınevi, İstanbul.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024