PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Kod ISAO3040
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. BAHAR YAŞİN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu ders, pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilere uygulamalı bir şekilde aktararak öğrencilerin mevcut bilgileri analize dayalı olarak kullanmasını sağlamakta ve program yeterliliklerinden kavram ve düşüneleri inceleyebilmek, verileri yorumlayabilmek ve çözüm önerileri geliştirebilmek yeterliliklerine önemli seviyede katkı sağlamaktadır. Ek olarak araştırmanın işletmenin her aşamasında ve fonksiyonunda gerekli olduğu bilincini aktararak edindiği bilgi ve becerileri bu bakış açısıyla değerlendirilmesini sağlamakta ve buna yönelik öneriler geliştirebilmesinin önünü açmaktadır.

İçerik

Bu ders kapsamı çerçevesinde öğrencilere pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini göstermek ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilerle uygulamalı bir şekilde çalışmaktır.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Kaynaklar

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024