Ders Adı | REKLAM KAMPANYALARI | Kod | PZRL2104 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. NİLÜFER SEZER |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin öncelikli amacı reklam kampanyası teknikleri ve süreci ile ilgili temel prensipleri öğretmektir. Bir reklam kampanyası yaratma ve uygulama süreci detaylı bir biçimde incelenecek ve öğrencilere başarılı/iyi bir reklam kampanyasının nasıl olduğunu anlama ve analiz etme becerisi verilmeye çalışılacaktır
Ders yeni piyasa koşulları ve çağdaş reklamcılık ve reklam kampanyası anlayışı tartışılarak başlayacaktır. Daha sonar kampanya üretim sürecine uygun olarak durum analizi, hedef kitle belirleme, hedefler, stratejiler, taktikler, uygulamalar, değerlendirme ve sunum teknikleri anlatılarak tamamlanacaktır
Uygulamalı, İnteraktif
arante, Donald E. (2006). Advertising CampaignStrategy. Canada: South-Western Cangage Learning DiğerKaynaklar: 1. Erdoğan, İ. (2008). İletişimi Anlamak. Ankara: Erk Yayıncılık. 2. Elden, Müge (2005). Şimdi Reklamlar. İstanbul: İletişimYayıncılık 3. Avery, Jim (2005). Kampanya Planlaması (C.Oker,Çev.). İstanbul: Reklamcılık Vakfı Yayınları.