REKLAM KAMPANYALARI

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM KAMPANYALARI Kod PZRL2104
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. NİLÜFER SEZER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin öncelikli amacı reklam kampanyası teknikleri ve süreci ile ilgili temel prensipleri öğretmektir. Bir reklam kampanyası yaratma ve uygulama süreci detaylı bir biçimde incelenecek ve öğrencilere başarılı/iyi bir reklam kampanyasının nasıl olduğunu anlama ve analiz etme becerisi verilmeye çalışılacaktır

İçerik

Ders yeni piyasa koşulları ve çağdaş reklamcılık ve reklam kampanyası anlayışı tartışılarak başlayacaktır. Daha sonar kampanya üretim sürecine uygun olarak durum analizi, hedef kitle belirleme, hedefler, stratejiler, taktikler, uygulamalar, değerlendirme ve sunum teknikleri anlatılarak tamamlanacaktır

Öğretim Yöntemleri

Uygulamalı, İnteraktif

Kaynaklar

arante, Donald E. (2006). Advertising CampaignStrategy. Canada: South-Western Cangage Learning DiğerKaynaklar: 1. Erdoğan, İ. (2008). İletişimi Anlamak. Ankara: Erk Yayıncılık. 2. Elden, Müge (2005). Şimdi Reklamlar. İstanbul: İletişimYayıncılık 3. Avery, Jim (2005). Kampanya Planlaması (C.Oker,Çev.). İstanbul: Reklamcılık Vakfı Yayınları.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024