Ders Adı | HİZMET PAZARLAMASI | Kod | PZRL2105 |
Kredi | 2 | AKTS | 4 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. TEKİN AKGEYİK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Ders, hizmet sektörlerindeki temel kavramları, müşteri olgusunu, sektörel rekabet anlayışını ve hizmet sektörünün geleceğine ilişkin tartışmaları teorik ve uygulamalı boyutlarıyla öğrencilere sunmayı amaçlamaktadır. Hizmet pazarlamasıyla ilgili temel kavramların kavratılması, Hizmet pazarlamasında müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğinin açıklanması dersin amaçları arasında yer almaktadır.
Hizmet sektörlerindeki temel kavramları, müşteri olgusu, sektörel rekabet anlayışı ve hizmet sektörünün geleceğine ilişkin tartışmaların teorik ve uygulamalı olarak verilmesi
Sözlü ve görsel anlatım, sınıf içi tartışma, soru cevap,örnek uygulamaların incelenmesi
Ayşe Öztürk, Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2008. Kasım Karahan, Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık, 2006. Ahmet H. İSLAMOĞLU ve diğr. Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık, 2006.