HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı HİZMET PAZARLAMASI Kod PZRL2105
Kredi 2 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. TEKİN AKGEYİK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Ders, hizmet sektörlerindeki temel kavramları, müşteri olgusunu, sektörel rekabet anlayışını ve hizmet sektörünün geleceğine ilişkin tartışmaları teorik ve uygulamalı boyutlarıyla öğrencilere sunmayı amaçlamaktadır. Hizmet pazarlamasıyla ilgili temel kavramların kavratılması, Hizmet pazarlamasında müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğinin açıklanması dersin amaçları arasında yer almaktadır.

İçerik

Hizmet sektörlerindeki temel kavramları, müşteri olgusu, sektörel rekabet anlayışı ve hizmet sektörünün geleceğine ilişkin tartışmaların teorik ve uygulamalı olarak verilmesi

Öğretim Yöntemleri

Sözlü ve görsel anlatım, sınıf içi tartışma, soru cevap,örnek uygulamaların incelenmesi

Kaynaklar

Ayşe Öztürk, Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2008. Kasım Karahan, Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık, 2006. Ahmet H. İSLAMOĞLU ve diğr. Hizmet Pazarlaması, Beta Yayıncılık, 2006.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024