ULUSLARARASI TURİZM PAZARLARINDA TANITIM VE MARKALAŞMA

İzlence Formu

Ders Adı ULUSLARARASI TURİZM PAZARLARINDA TANITIM VE MARKALAŞMA Kod TRIS9067
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi ŞEHNAZ DEMİRKOL
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Uluslararası markalaşmanın temel kuramları hakkında öğrencileri bilgi sahibi edebilmek

İçerik

Uluslararası turizm pazarında hem turizm işletmelerinin hem de turizm destinasyonlarının markalaşma süreçlerini incelemektir

Öğretim Yöntemleri

Slayt, sunum, vb.

Kaynaklar

Nurhan Babür Tosun (2010), İletişim Temelli Marka Yönetimi, Beta Yayınevi, İstanbul.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024