Ders Adı | ULUSLARARASI TURİZM PAZARLARINDA TANITIM VE MARKALAŞMA | Kod | TRIS9067 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi ŞEHNAZ DEMİRKOL |
Dersin Veriliş Türü | |||
Uluslararası markalaşmanın temel kuramları hakkında öğrencileri bilgi sahibi edebilmek
Uluslararası turizm pazarında hem turizm işletmelerinin hem de turizm destinasyonlarının markalaşma süreçlerini incelemektir
Slayt, sunum, vb.
Nurhan Babür Tosun (2010), İletişim Temelli Marka Yönetimi, Beta Yayınevi, İstanbul.