ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ

İzlence Formu

Ders Adı ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ Kod OZYE7003
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi SEZEN CAMCI ERDOĞAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Erken çocukluk döneminde, özel yetenekli öğrencilerin gelişim özelliklerinin öğrenilmesi ve bu özelliklerin geliştirilmesi için neler yapılabileceğinin tartışılması.

İçerik

Dersin içeriğini: "Erken çocukluk dönemi nedir ve neden önemlidir? Erken çocukluk döneminde görülen gelişim özellikleri nasıldır? Özel yetenekli öğrencilerin erken çocukluk döneminde gösterdikleri bilişsel, dil, sosyal ve öz bakım becerileri nasıldır? Özel yetenekli çocuklarda erken çocukluk döneminde ahlak gelişimi nasıldır? Özel yetenekli öğrencilerde erken çocukluk döneminde asenkronize gelişim ve etkileri nelerdir? Erken çocukluk döneminde özel yeteneğin değerlendirilmesi süreci nasıldır? Erken müdahale programları nasıl uygulanabilir? Erken çocukluk döneminde özel yetenekli öğrencilerin becerileri nasıl desteklenebilir?" sorularının cevapları oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Sunuş yolu ile öğretim, tartışma, düz anlatım, işbirliğine dayalı öğrenme, soru-cevap, küçük grup çalışması

Kaynaklar

Ders kitabı ve akademik yayınlar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024