BİLGİ MERKEZLERİNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı BİLGİ MERKEZLERİNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ Kod BIBE9032
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ÜMİT KONYA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama biliminin kavram ve özellikleri ile pazarlama iletişimini açıklamak ve bilgi belge yönetimi alanında pazarlama iletişimi ilkelerinin uygulanışı konusuna yönelik bakış açıları geliştirmektir.

İçerik

Pazarlama kavram ve tanımları, Pazarlama yönetimi, iletişim kavramı, iletişim süreci,pazarlama iletişimi, bilgi merkezlerinde pazarlama iletişiminin geliştirilmesi

Öğretim Yöntemleri

Sunuş yoluyla öğretim, buluş yoluyla öğretim, düz anlatım, tartışma, soru cevap, küçük grup çalışması

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024