DENİZCİLİK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı DENİZCİLİK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod DIEY0303
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ERDAL ARLI
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Denizcilik işletmelerinde pazarlama kavram ve yöntemlerinin stratejik pazarlama perspektifiyle başarılı bir biçimde uygulanabilmesi için gerekli olan teorik ve uygulamalı altyapının öğrencilere öğretilmesidir.

İçerik

Denizcilik sektöründe pazarlama karması stratejileri, kriz dönemi pazarlama stratejileri, pazar fırsatları ölçümü ve pazar çekiciliği analizi, yeni pazarlara giriş stratejileri

Öğretim Yöntemleri

Düz anlatım, sınıf içi tartışma, sunum ve soru-cevap.

Kaynaklar

Photis M. Panayides, Professional Ship Management: Marketing and Strategy (Plymouth Studies in Contemporary Shipping and Logistics) ,ISBN-13: 978-0754614890, ISBN-10: 0754614891 Marketing Strategy of Shipping Companies (e-book), January 2016Publisher: Lloyds Maritime Academy, Informa PLC Branch, Alan, Maritime Economics: Management and Marketing 3rd ed.,Stanley Thornes Pub., ISBN / Part No: 0748739866 Soner Esmer, Liman İşletmelerinde Hizmet Pazarlaması Pazarlama İletişimi, Detay Yayıncılık, 2011

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024