HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı HİZMET PAZARLAMASI Kod TZYO7038
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. OYLUM ALTUNA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, Stratejik Hizmet Pazarlaması sürecinde hizmet sektörüne ilişkin dinamikler, hizmetler ve fiziksel ürünler arasındaki temel farklılıklar ve hizmet pazarlaması karması unsurları konularına ilişkin öğrencilerin bilgilendirilmesidir.

İçerik

Stratejik hizmet pazarlaması süreci, hizmetlerin markalaştırılması, hizmet sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi gibi temel kararlar ele alınmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024