PAZARLAMA TEORİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA TEORİLERİ Kod ISLI9626
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İçerik

Bu derste pazarlama teorisinin ortaya çıkışı ve temel pazarlama teorileri incelenecektir.

Öğretim Yöntemleri

Her hafta ele alınacak konular ile ilgili okuma listesi öğrencilere verilecektir. Öğrenciler bu makaleleri inceleyecek, ilgili makaleleri analiz ederek rapor hazırlayacaklar ve bu makaleleri sınıfta tartışacaklardır.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024