PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA YÖNETİMİ Kod ISLE2249
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi İRFAN AKYÜZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İşletmeler için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarının tespit edilmesinin öneminin kavranması Pazarlamanın rekabet avantajı yaratmada kullanılabilecek enstrümanlarının tanıtımının yapılması Öğrencilere pazarlama bakışının verilerek, çok boyutlu bakabilme yeteneğinin kazandırılması Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve yönetimsel boyutta pazarlama konularının analizi,

İçerik

Pazarlama yönetiminin temel süreç ve stratejileri, pazarlama planlaması ve stratejik pazarlama uygulamaları.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2006. “Pazarlama İlkeleri”, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2002. “Pazarlama İlkeleri”, Karafakioğlu Mehmet; Literatür Yayıncılık, İstanbul, 2005. “Pazarlama Yönetimi”, Kotler, Philip; Beta Basım Yayım. “Pazarlama İlkeleri”, Tek, Ömer Baybars; Beta Basım Yayım, İzmir, 1997 “Pazarlama İlkeleri”, Yükselen, Cemal; Detay Yayıncılık, Ankara, 2003

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024