ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

İzlence Formu

Ders Adı ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Kod TUIS3022 D
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Araştırma Yöntemleri dersinin temel amacı, pazarlama konusunda herhangi bir problemin belirlenmesi ve belirlenen bu problemin çözülmesi amacına yönelik bilgilerin toplanması, analiz edilmesi, yorumlanması ve problemin çözümü ile ilgili gerekli önerilerde bulunulabilmesini sağlamaktır.

İçerik

Bu ders İşletme Fakültesi öğrencilerine araştırma ve araştırma planlamasına ilişkin kavramları açıklamayı hedeflemektedir.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve saha çalışmasına dayalı savunmalı sunumlar şeklinde işlenecektir.

Kaynaklar

-Mahir Nakip, “Pazarlama Araştırmaları: Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamalar, Seçkin Yayıncılık -Kemal Kurtuluş, “Araştırma Yöntemleri”, Türkmen Kitabevi -Şeref Kalaycı, SPSS Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistik Teknikleri, Asil Yayın. -Jill Collis ve Roger Hussey, “Business Research: A Practical Guide for Undergraduate and Postgraduate Students” -Hair, Joseph F., Rolph E. Anderson, Ronald L.Tatham ve William C. Black, “Multivariate Data Analysis”, Prentice Hall International Inc.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024