PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLETİŞİMİ Kod INIS4020 A
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu ders kapsamında, öğrencilerin pazarlama iletişimi karmasını öğrenmesi için yardımcı olmak amaçlanmaktadır.

İçerik

Bu dersin temel amacı, öğrencilerin pazarlama iletişimi kavramını, sürecini ve pazarlama iletişimi karmasını nasıl şekillendirmeleri gerektiğini öğrenmelerine yardımcı olmaktır.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı ve konuyla ilgili örnek olaylar kullanılarak sorular sınıf içerisinde tartışılacaktır. Derse ve tartışmalara katılım, derse hazırlıklı gelmek ve devam esastır.

Kaynaklar

Shimp, Terence A.,"Advertising, Promotion&Supplemantal Aspects of Integrated Marketing Communications", Sixth Edition, Thomson South-Western, 2003

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024