CONSUMER BEHAVIOR

İzlence Formu

Ders Adı CONSUMER BEHAVIOR Kod INIS2101 A
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı, tüketici karar sürecini ve etkileyen faktörleri ve pazarlama perspektifi için değerini anlamaktır.

İçerik

Tüketici davranışlarının pazar içerisindeki yeri ve önemi, tüketici davranışını etkileyen faktörler (algı, öğrenme, bellek, tutum, yaşam tarzı ve değerler, kültür vb.) ve tüketici karar verme sürecine ilişkin detaylar gibi konular ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Dersler sınıf tartışmaları, drama ve örnek olaylarla desteklenecektir.

Kaynaklar

- Solomon, M.R. (2011). Consumer behavior: buying, having, and being. 9th edition, NJ: Prentice Hall. - Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2010). Consumer behavior, 10th edition, NY: Prentice Hall.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024