REKLAM ÇÖZÜMLEMESİ

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM ÇÖZÜMLEMESİ Kod HAIT4295
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. AYŞE MELAHAT KALAY
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bir reklam kampanyası hazırlarken uygulama yöntemleri konusunda bilgi sahibi olmak amaçlanmaktadır.

İçerik

Reklam Çözümlemesi dersi, belli bir eleştirel yaklaşıma sahip olması beklenen öğrencilerin, bir reklam kampanyasının uygulama yöntemlerine yönelik değerlendirme birikimini sağlar.

Öğretim Yöntemleri

İlk 6 hafta kuramsal bilgilerin klasik ders anlatma yöntemiyle öğrencilere anlatılması. Diğer haftalarda öğrenci sunumlarının yapılması ve sunumlarla ilgili görüş alışverişinin gerçekleştirilmesi. Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi

Kaynaklar

Friedrich Nietzsche-Seçmeler Michel de Montaigne-Denemeler Max Horkheimer-Akıl Tutulması Ernst Gombrich-Sanatın Öyküsü Johan Huizinga-Homo Ludens John Berger-Görme Biçimleri Alvin Toffler-Şok Erich Fromm-Sağlıklı Toplum Sigmund Freud-Rüyalar ve Yanılgılar Psikolojisi Walter Benjamin-Estetize Edilmiş Yaşam George Ritzer-Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek Paul Rutherford-Yeni İkonalar Jean- Jacques Rousseau-İtiraflar Platon-Devlet Aristoteles-Poetika Arthur Schopenhauer-Yaşam Bilgeliği Üzerine Aforizmalar Ünsal Oskay-Çağdaş Fantazya Emre Kongar-Kültür ve İletişim Buyology- Martin Lindstrom

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024