DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ Kod HAIT3427
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. BETÜL ÖNAY DOĞAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dijital içerik üretiminin tanımlanması, iletişim uygulamalarında içerik yönetiminin etkin şekilde yapılması, kurumsal amaçlı içerik yönetim stratejisi oluşturulabilmesi

İçerik

İnternet üzerinden sürdürülen iletişimde karşımıza çıkan ilk kavram içeriktir. İçerik kimi zaman bireysel bir temsiliyeti içinde barındırırken kimi zaman kurumun kendisini anlatma çabası olarak karşımıza çıkmaktadır. Ders kapsamında öncelikle içerik ve dijital içerik kavramı ayrıntılı olarak ele alınacak sonrasında bir yandan içerik üretim sürecini etkileyen sosyal medya ve hedef kitle gibi başlıkların değişimleri incelenirken, diğer yandan sosyal medya platformlarında kurumsal yapıya uygun içerik üretim stratejisinin izi sürülecektir.

Öğretim Yöntemleri

Öğrenci merkezli soru cevapla devam eden tartışma etkileşimli sınıf ortamı. Power point desteği ile anlatım.grup çalışması.

Kaynaklar

ONLİNE REKLAMCILIK - BETÜL ONAY DOĞAN Freire, P. ve D. Macedo (1998) Okuryazarlık: Sözcükleri ve Dünyayı Okumak. Ankara: İmge. Ek Ong, W. (1999) Sözlü ve Yazılı Kültür: Sözün Teknolojisi. İstanbul: Metis. Mc Luhan, M. (2007) Gutenberg Galaksisi: Tipografik İnsanın Oluşumu. İstanbul: YPK. Burke, P. (2012) Bilginin Toplumsal Tarihi II. İstanbul: TVY.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024