Ders Adı | FEN ÖĞRETİMİNDE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME | Kod | FBED9023 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. BURÇİN ACAR ŞEŞEN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının felsefesi ve tarihçesi, sorgulamaya dayalı öğrenme türleri ve aşamaları, sorgulamaya dayalı yaklaşımın diğer öğretimsel yaklaşımlarla karşılaştırılması, fen konularının öğretiminde sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik uygulamaların analizi ve etkinlik tasarlama
Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının felsefesi ve tarihçesi, sorgulamaya dayalı öğrenme türleri ve aşamaları, sorgulamaya dayalı yaklaşımın diğer öğretimsel yaklaşımlarla karşılaştırılması, fen konularının öğretiminde sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik uygulamaların analizi ve etkinlik tasarlama
Bilgisayar destekli eğitim, Soru-cevap, Tartışma
Anderson, R. (2002). Inquiry as an organizing theme for science curricula, S.K Abell ve N.G Lederman (Ed.) Handbook of Research of Science Education, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates Bybee, R. (2000). Teaching science as inquiry. J. Minstrel ve E. H. Van Zee (Ed.), Inquiring into inquiry learning and teaching in science. Wasington, DC: American Association for the Advancement of Science (AAAS). Bybee, R. (2006). Scientific inquiry and science teaching. L. B. Flick ve N. G. Lederman (ed.). Scientific Inquiry and Nature of Science. Netherlands: Springer.