Ders Adı | STRATEJİK PAZARLAMA | Kod | PZLM9063 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. SEMA KURTULUŞ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Pazarlama ile ilgili uygulamada karşılaşılan sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek amaçlanır.
Ders kapsamı içinde pazarlama alanında alınan stratejik kararların, pazar ve rekabet çevresi ile ilgili analizlerin işletme açısından incelenmesi ve yorunlanmasının yanı sıra, işletme içinde diğer birimlerle olan ilişkilerinin incelenmesi yer almaktadır.
Bu ders temelde öğretim üyesinin dersi anlatması ve sınıf tartışması şeklinde işlenecektir. Bu çerçevede teori ve uygulamadan problemler, vakalar ele alınarak tartışılacak, alternatik çözüm yolları araştırılacaktır. Ayrıca öğrencilerin grup projelerini hazırlayarak sınıfta sunmaları beklenmektedir.
Fred R. David, Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts (14th Edition).