STRATEJİK PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı STRATEJİK PAZARLAMA Kod PZLM9063
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEMA KURTULUŞ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama ile ilgili uygulamada karşılaşılan sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek amaçlanır.

İçerik

Ders kapsamı içinde pazarlama alanında alınan stratejik kararların, pazar ve rekabet çevresi ile ilgili analizlerin işletme açısından incelenmesi ve yorunlanmasının yanı sıra, işletme içinde diğer birimlerle olan ilişkilerinin incelenmesi yer almaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Bu ders temelde öğretim üyesinin dersi anlatması ve sınıf tartışması şeklinde işlenecektir. Bu çerçevede teori ve uygulamadan problemler, vakalar ele alınarak tartışılacak, alternatik çözüm yolları araştırılacaktır. Ayrıca öğrencilerin grup projelerini hazırlayarak sınıfta sunmaları beklenmektedir.

Kaynaklar

Fred R. David, Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts (14th Edition).

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024