Ders Adı | ORMANCILIKTA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Kod | ORMH7051 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. KENAN OK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrencileri ormancılık mal ve hizmetlerine yönelik pazarlama programları geliştirebilmek için gerekli araştırmaları tasarlayabilecek, gerekli analiz yöntemlerinden yararlanabilecek temel bilgilere hakim hale getirmektir
Pazarlama kararları, örnekleme, veri kaynakları ve çeşitleri, ölçme ve ölçekler, ilgi analizi, regresyon analizi, diskriminant, faktör ve kümeleme analizleri, örnek olaylar - araştırmalar
Sunuş Yolu ile Öğretim, Buluş Yoluyla Öğretim, Düz Anlatım, Tartışma, Soru-cevap, Proje çalışması, Küçük grup çalışması
Kurtuluş, K. 2004: Pazarlama Araştırmaları, Literatür Yayınları, ISBN: 975-04-0250-2. İstanbul. İlter, E., Ok, K. 2004. Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi.ISBN:975-96967-2-X. Ankara