ORMANCILIKTA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı ORMANCILIKTA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Kod ORMH7051
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. KENAN OK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencileri ormancılık mal ve hizmetlerine yönelik pazarlama programları geliştirebilmek için gerekli araştırmaları tasarlayabilecek, gerekli analiz yöntemlerinden yararlanabilecek temel bilgilere hakim hale getirmektir

İçerik

Pazarlama kararları, örnekleme, veri kaynakları ve çeşitleri, ölçme ve ölçekler, ilgi analizi, regresyon analizi, diskriminant, faktör ve kümeleme analizleri, örnek olaylar - araştırmalar

Öğretim Yöntemleri

Sunuş Yolu ile Öğretim, Buluş Yoluyla Öğretim, Düz Anlatım, Tartışma, Soru-cevap, Proje çalışması, Küçük grup çalışması

Kaynaklar

Kurtuluş, K. 2004: Pazarlama Araştırmaları, Literatür Yayınları, ISBN: 975-04-0250-2. İstanbul. İlter, E., Ok, K. 2004. Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi.ISBN:975-96967-2-X. Ankara

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024