İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMA Kod YMIY7020
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. BETÜL ÖNAY DOĞAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı; mobil ortamda gerçekleşen pazarlama uygulamalarının öğretilmesidir.

İçerik

Mobil pazarlama; organizasyonlara herhangi bir mobil cihaz veya ağ aracılığı ile hedef kitleleri ile interaktif ve onların ilgi alanlarına uygun bir şekilde iletişim ve bağlılık kurabilme imkanı veren uygulamalar kümesidir. Bu uygulamalar kümesi tanımı içinde aktiviteler, kurumlar, süreçler, sektör oyuncuları, standartlar, reklam ve medya, promosyon, ilişki yönetimi, CRM, müşteri hizmetleri, sadakat, sosyal pazarlama ve pazarlama her türlü yeni biçimlerini kapsamaktadır. Ders kapsamında; müşteri ile bağ kurma kavramı başka bir değişle ilişki başlatma, müşteri kazanma, aktivite oluşturma, sosyal etkileşim oluşturma kavramları ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Sunum, anlatım

Kaynaklar

Jeanne Hopkins, Jamine Turner, MOBİL PAZARLAMA HAKKINDA HERŞEY, Optimist Yayın Dağıtım: 2013

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024