PAZARLAMA İLKELERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLKELERİ Kod İŞLB2009
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama bir işletmenin en önemli fonksiyonlarından biridir ve iş hayatında işletmelerin başarılı olabilmeleri ve varlıkları sürdürmeleri için pazarlama konusu çok iyi bir şekilde anlaşılmalıdır. Bu dersin amacı öğrencilere temel pazarlama kavramlarını vermek ve bu kavramların "gerçek" dünyada işletmeler tarafından nasıl uygulandığı hakkında bilgi sahibi yapmaktır.

İçerik

Pazarlama İlkeleri dersinde pazarlamanın işletme fonksiyonları içindeki yeri ve önemi, pazarlamaya ilişkin temel kavramlar, pazarlama karması elemanları (ürün, fiyat, dağıtım, tutunturma) ve güncel pazarlama yaklaşımları incelencek

Öğretim Yöntemleri

İş hayatından örneklerle ile zenginleştirilmiş ders anlatımı

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024