Ders Adı | ORMAN ÜRÜNLERİ ENDÜSTRİSİNDE PAZARLAMA | Kod | OREM4063 |
Kredi | 2 | AKTS | 3 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. KÜÇÜK HÜSEYİN KOÇ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrencilerin Dünya orman ürünleri pazarını etkileyen değişkenleri tanıması, ulusla arası pazarlama ilkelerini bilerek, herhangi bir orman endüstri firması için stratejik planlama anlayışıyla pazarlama programları geliştirebilecek bir beceriye eriştirilmesidir
Dünya ve Türkiye Orman varlığı, dünya ve Türkiye orman ürünleri ticareti, Uluslar arası ticaret teorileri, mutlak üstünlük, mukayeseli üstünlük teorileri, uluslar arası pazarlama, pazarlama çevresi, uluslar arası ödeme yöntemleri, uluslararası dağıtımda temel kavramlar, vakıa analizleri
Öğretim üyesinin konferans şeklindeki sunumları, vakıa analizi üzerine öğrenci grup çalışmaları, öğrenci sunumları ve vakıalar üzerine sınıf tartışmaları
İlter, E., Ok, K., 2012: Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ISBN: 978-975-96967-5-7. 423 sayfa. Ankara Mucuk, İ., 2010. Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.