ORMAN ÜRÜNLERİ ENDÜSTRİSİNDE PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı ORMAN ÜRÜNLERİ ENDÜSTRİSİNDE PAZARLAMA Kod OREM4063
Kredi 2 AKTS 3
Z/S Seçmeli Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. KÜÇÜK HÜSEYİN KOÇ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilerin Dünya orman ürünleri pazarını etkileyen değişkenleri tanıması, ulusla arası pazarlama ilkelerini bilerek, herhangi bir orman endüstri firması için stratejik planlama anlayışıyla pazarlama programları geliştirebilecek bir beceriye eriştirilmesidir

İçerik

Dünya ve Türkiye Orman varlığı, dünya ve Türkiye orman ürünleri ticareti, Uluslar arası ticaret teorileri, mutlak üstünlük, mukayeseli üstünlük teorileri, uluslar arası pazarlama, pazarlama çevresi, uluslar arası ödeme yöntemleri, uluslararası dağıtımda temel kavramlar, vakıa analizleri

Öğretim Yöntemleri

Öğretim üyesinin konferans şeklindeki sunumları, vakıa analizi üzerine öğrenci grup çalışmaları, öğrenci sunumları ve vakıalar üzerine sınıf tartışmaları

Kaynaklar

İlter, E., Ok, K., 2012: Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ISBN: 978-975-96967-5-7. 423 sayfa. Ankara Mucuk, İ., 2010. Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024