CONTEMPORARY CONCEPTS IN MARKETING MANAGEMENT

İzlence Formu

Ders Adı CONTEMPORARY CONCEPTS IN MARKETING MANAGEMENT Kod ULSL3212
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Prof. Dr. OYLUM ALTUNA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencileri değişen iş dünyası koşullarında çağdaş pazarlama yaklaşımları konusunda bilgilendirilmesidir. Küreselleşme, teknolojik gelişmeler ve tüm 21. yüzyıl dinamikleri , pazarlamanın her alanda daha önemli ve kritik bir unsur olmasına neden olmuştur. Bu ders kapsamında Pazarlama Yönetimi sürecinde önemli olan kavramlar, güncel dinamikler perspektifinden ele alınacaktır.

İçerik

Ders sonunda öğrencilere Çağdaş Pazarlama stratejileri, Pazarlamanın toplum üzerindeki etkisi, Çağdaş Pazarlama anlayışı doğrultusunda pazarlama karması kararları ve stratejik pazarlama sürecine ilişkin bilgi sağlanması amaçlanmaktadır. Ayrıca, son yıllarda geliştirilen farklı çağdaş pazarlama kavramlarına ve uygulamalarına değinilmesi amaçlanmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Ödev, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

•“Marketing Management”, P.Kotler ve K.L.Keller, 15e, Pearson-Prentice Hall, ABD, 2016. •“Principles of Marketing”, P.Kotler ve G.Armstrong, 11e, Pearson-Prentice Hall, ABD, 2006. •“Pazarlama Bi’tanedir: Bir Pazarlama Ansiklopedisi”, İsmail Kaya, Babıali Kültür Yayıncılığı, İstanbul, 2010.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024