MARKA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı MARKA YÖNETİMİ Kod EKOB2019
Kredi 2 AKTS 2
Z/S Seçmeli Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Kurumsal İletişimin amaç ve işlevinin doğru biçimde tanımlanabilmesi ve Kurumsal iletişimin halkla İlişkilerin vizyon ve işlevinden farkını ortaya koyabilmek ve marka ile kurumsal iletişim ilişkisini açıklamak amaçlanmıştır. Ayrıca, örgütsel iletişim, yönetim iletişimi ve pazarlama iletişiminin kapsamını ve bu kapsamda yer alan iletişim çalışmalarını ve bu çalışmaların kurumsal itibar ve imaj konusuyla ilişkilerini tartışabilmek amaçlanmıştır.

İçerik

Kurumsal İletişimin amaç ve işlevinin doğru biçimde tanımlanabilmesi ve Kurumsal iletişimin halkla İlişkilerin vizyon ve işlevinden farkını ortaya koyabilmek ve marka ile kurumsal iletişim ilişkisini açıklamak amaçlanmıştır.

Öğretim Yöntemleri

Yüzyüze anlatım.

Kaynaklar

Uğur Batı, "Marka Yönetimi", Alfa Yayıncılık. Ders notları.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024