KURUMSAL İLETİŞİM

İzlence Formu

Ders Adı KURUMSAL İLETİŞİM Kod ERA201
Kredi 3 AKTS 10
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Prof. Dr. SEDA MENGÜ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

-Marka ve İtibar yönetimi sürecini öğrenecek ve uygulayabilecek. -Pazarlama iletişimi, örgütsel iletişim ve yönetim iletişimi stratejisi oluşturma yöntemlerini kavrayabilecek.

İçerik

Kurumsal İletişimin amaç ve işlevi, Kurumsal Marka ve İletişim olgusu, Kurumsal iletişim kapsamında yer alan Örgütsel İletişim, Yönetim İletişimi, Pazarlama İletişimi kavramları ele alınmıştır. Kurumsal iletişim, kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal imaj, kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama, kurumsal reklamcılık ve halkla ilişkiler, pazarlama bileşenleri, kurumsal iletişimin toplumsal sorumluluk ve etik boyutu, kurumsal hedeflerin belirlenmesi, vizyon ve misyon kavramlarının açıklanması dersin başlıca içeriğini oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi.

Kaynaklar

Kitap, bilgisayar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024