Ders Adı | KURUMSAL İLETİŞİM | Kod | ERA201 |
Kredi | 3 | AKTS | 10 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Prof. Dr. SEDA MENGÜ |
Dersin Veriliş Türü | |||
-Marka ve İtibar yönetimi sürecini öğrenecek ve uygulayabilecek. -Pazarlama iletişimi, örgütsel iletişim ve yönetim iletişimi stratejisi oluşturma yöntemlerini kavrayabilecek.
Kurumsal İletişimin amaç ve işlevi, Kurumsal Marka ve İletişim olgusu, Kurumsal iletişim kapsamında yer alan Örgütsel İletişim, Yönetim İletişimi, Pazarlama İletişimi kavramları ele alınmıştır. Kurumsal iletişim, kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal imaj, kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama, kurumsal reklamcılık ve halkla ilişkiler, pazarlama bileşenleri, kurumsal iletişimin toplumsal sorumluluk ve etik boyutu, kurumsal hedeflerin belirlenmesi, vizyon ve misyon kavramlarının açıklanması dersin başlıca içeriğini oluşturmaktadır.
Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi.
Kitap, bilgisayar