PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod INIS4019 A
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin temel amaçlarından birisi öğrencilerin pazarlama konusunda daha önceden edinmiş oldukları bilgilerin stratejik kararlarda nasıl kullanılacağını saptamaktır.

İçerik

Ders kapsamı içinde pazar, ürün, rekabet, çevre gibi analizlerin stratejik bir perspektiften Ele alınarak incelenmesine çalışılacak ve portföy yönetimi üzerinde durulacaktır. Ayrıca ders kapsamı içinde pazarlama alanında alınan stratejik kararların, yapılan analizlerin işletme içinde diğer birimlerle olan ilişkilerine de değinilecektir.

Öğretim Yöntemleri

Bu ders temelde öğretim üyesinin dersi anlatması ve sınıf tartışması şeklinde işlenecektir. Bu çerçevede teori ve uygulamadan problemler, vakalar ele alınarak tartışılacak, alternative çözüm yolları araştırılacaktır. Zaman zaman ders içinde konuyla ilgili quizler yapılacaktır.

Kaynaklar

Cravens, D. W., & Piercy, N. (2006). Strategic marketing (Vol. 7). New York: McGraw-Hill.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024